На што треба да внимаваш кога станува збор за џогирање



Ако неодамна сте се одлучиле дека џогирањето е одличен начин да бидете во одлична форма и дух, тогаш тоа навистина е така! Но, бидете внимателни, трчањето не е толку едноставен потфат како што изгледа.

Можно е човекот (особено ако е почетник) да прави голем број на грешки, додека трча слободно надвор. Тренерот Карл Лејверс сподели кои се најчестите грешки кои луѓето ги прават за време на џогирање.

Еве ги нив:

Грешка № 1: Се обидувате да трчате премногу километри прерано. Ако сте почетник, сигурно ви изгледа многу примамливо да мислите дека штом денес сте трчале 3 километри, следниот ден ќе можете да трчате помеѓу 5 и 6. Всушност според експертите, ако човек не е запознат со процесот на трчање или токму се опоравил од некоја траума, 50% зголемување на растојанието е премногу.

Советот на Карл Лејверс: “Јас им велам на моите клиенти да трчаат едно исто растојание за две до три недели по ред, пред да ги зголемат своите километражи”. Овој временски опсег овозможува на вашето тело да се адаптира, и на тој начин се намалуваат шансите човек да добие повреди.

Грешка № 2: Секое трчање твое е брзо трчање. Ова е честа грешка. Отпрвин сите почетници сакаат да трчаат колку што можат побрзо – едвај не до целосна исцрпеност. Ако секој пат трчате со максимална брзина, ќе почнете да слабеете премногу брзо, што значи дека најверојатно нема да имате доволно сили за следниот ден.

Советот на Карл Лејверс: “Клучот за успешно трчање е балансирано темпо”. Избалансирано темпо значи дека во поголем дел од трчањето вие ​​треба да бидете во можност да разговарате. Не премногу, се разбира. Луѓето кои трчаат со умерено темпо, се опоравуваат брзо и можат да џогираат неколку пати неделно.

Грешка № 3: Трчање на ист начин премногу долго. Како што веќе стана јасно кога почнувате да трчате, мора да трчате на ист начин во текот на две до три недели. Ако сепак нема никаква промена во начинот на трчање премногу долго време, тоа ќе ве спречи да ја постигнете својата цел.

Советот на Карл Лејверс: За да тренирате уште подобро тело и тоа да стекнува форма каква што сакате, “мешајте” различни начини на трчање. Еден ден трчајте со умерено темпо подолго време.