7 храни кои сите над 40 треба да ги јадат



По 40 се се менува. Велат дека станувало поубаво. Сигурни сме во тоа, како што сме и сигурни дека квалитетот на животот не зависи од возраста, туку од исхраната и движењето.

Покрај редовното движење, во форма на прошетки, танци, пилатес, фитнес, што ви дава задоволство, убаво е да ги исклучите од менито трајно полуготовите храна и газираните пијалоци, да го намалите алкохолот и да се фокусирате на 7 видови храна кои ќе ви помогнат да бидете во форма.

Црешите помагаат против гихт и артритис. Ако не знаете ништо за овие болести, јадете цреши, за да си останете во незнаење. Црешите содржат антиоксиданси кои, освен за здравјето, се грижат и за убавината.

Овесни снегулки: Предностите на овесните снегулки се исклучително големи. Покрај тоа што се грижат за здравјето на вашиот желудник, го намалуваат и холестеролот.

Пилешко месо: Ќе кажеме само едно – протеини. Потребни ви се, за да не ја зголемата масата и да не ја изгубите мускулната маса.

Полномасно млеко: Помага да ја намалите загубата на мускулна маса, што станува факт по навршувањето на 50. Во млекото се содржи важниот за коските калциум.

Страни: 1 2