Како за 30 дена, 5 минути на ден да го исправите грбот



Овој јапонски метод им помогна на илјадници луѓе. Специјалната техника за спроведување која ви е потребна е само обична крпа, трае по 5 минути на ден и гарантирано помага на секој да има исправен грб.

1. Од крпата оформете ролна со дебелина 10 см и должина од 40 см. Преврзете ја со соодветен конец, за да остане во оваа форма.

2. Сега легнете на подот. Креветот не е добар избор.

3. Вметнете ја крпата точно под крстот.
krst
4. Свртете ги стапалата така што ќе покажуваат навнатре и палците да се допираат.

5. Рацете треба да се зад главата и свртени со дланките надолу – малите прсти треба да се допираат.

6. За да го постигнете потребниот ефект, треба да останете во оваа поза околу 5 минути на ден.

Методот не е од најлесните, затоа најверојатно во почетокот ќе ви биде прилично тешко. Но, ако направите се како што треба, за кратјо ќе го чувствувате рбетот поисправен, а стомакот – по рамен. Резултатите ќе се видливи по околу еден месец.