8 начини мозокот да работи подобро



Дали некогаш сте заборавиле да направите нешто важно? Или зошто сте влегле во собата? Или долго не можете да се сетите на некој телефон?

Американски психолози ги здружија резултатите од неколку студии во областа и даваат осум основни правила како човекот подобро да ја мобилизира работата на мозокот :

1 . Изберете соодветно време за ментално оптоварување – меморијата на луѓето на средна возраст подобро работи наутро, а младите паметат полесно и подобро во средината на денот.

2 . Запишете. Една древна кинеска мудрост гласи: ” Дури најбледото мастило ги складира мислите подолго отколку најдобра меморија “. Водете дневник, во кој ќе ги истакнете сите важни нешта за вас.

3 . Стимулирајте меморија. Неодамнешните истражувања покажуваат дека количеството кофеин содржана во чаша кафе е доволно за да ви помогне да се концентрирате.

4 . Изберете си интелектуална професија. Истражувања од Полска покажа дека луѓето чие напредување во кариерата зависи од нивните интелектуални способности, се трудат да ја користат својата меморија и интелект максимално, и уште повеќе ја развиваат.

5 . Комуницирајте со луѓе попаметни од вас. Комуникацијата со нив ќе биде поттик за развивање на меморијата и вашите интелектуални способности како целина. Ова правило влијае и на изборот на семеен партнер.

6 . Дознајте од Леонардо. Во книгата на Мајкл Хелб ” Како да мислите како Леонардо ” се предложени различни стратегии како можеме да ги развиеме своите интелектуални способности. На пример, авторот нуди на сите кои сакаат да ја подобрат нивната меморија да научат да пишуваат или сликаат со другата рака.

7 . Слушајте Моцарт. Психолозите успеале да докажат дека “ефектот на Моцарт ” всушност работи. Тој се состои во тоа што при на слушање на музиката на Моцарт мозокот подобро функционира.

8. Вежбајте. Истражувањата покажале дека за време на вежбање се зголемува содржината на кислород во крвта и соодветно се забрзува размената на хранливите материи. Крвта циркулира во целиот организам, а јаде подобро и мозокот. Затоа по вежбање неговата активност станува значително повисока.