По повод 5 години Magenta 1, 10GB мобилен интернет за сите постпејд корисници

Magenta 1 за прв пат излезе на пазарот пред пет години, како пакет кој ги обединува сите Телеком услуги, на едно место и во една сметка, за целото семејство и за сите бизнис потреби.

Веќе  5 години сме поврзани, споделувавме и уживаме заедно во придобивките на најдобриот пакет за интегрирани услуги на пазарот.

По повод овој значаен јубилеј, Македонски Телеком им се заблагодарува на довербата на своите корисници. Прославуваме со промотивен 10 GB мобилен интернет кој е еднократен и достапен за сите приватни постпејд корисници, како и за деловните корисници на Magenta 1 Business и Business тарифните модели.

Активирајте го промотивниот мобилен интернет само преку Telekom MK апликацијата, со цена од еден денар и искористете го во наредните 30 дена по активирањето. Промоцијата трае ограничен временски период.

Повеќе за: приватни и бизнис корисници.

Млеко и јогурт – сигурен внес на неопходни витамини за здрави коски

Млекото и јогуртот се одличен извор на протеини, калциум и фосфор кои се неопходни за формирањето на коските, особено на детскиот организам кој се наоѓа во интензивен раст. Важно е во раниот раст и развој децата да ги примаат овие состојки што ги носат јогуртот и млекото, со цел да се поттикне развивањето на силни и здрави коски и мускулатура.

“Коските имаат структурна улога, го носат целото тело. Тие се главен извор на калциум за организмот кој има многу важни функции во телото. Со разновидна исхрана, а пред се со секојдневен внес на млеко и млечни производи се обезбедува постојано ниво на калциум во крвта. Доколку не се внесува доволно калциум преку храна, организмот почнува да го користи калциумот од коските за да го одржува постојано потребното ниво на калциум за останатите процеси. Во тој случај со тек на време коските омекнуваат и може да дојде до намалување на густината и цврстината на коските“, вели доктор Ставриќ, имунолог педијатар.

За внесување калциум во организмот преку исхраната, постојат голем број видови храна и зеленчук коишто во својот состав содржат калциум како брокула, кељ, сардини, соја и други производи. Но, според докторите потребно е да се внесат во големи количини за да се обезбеди потребната доза на калциум која инаку се обезбедува и со една чаша млеко или јогурт.

“За децата кои не толку често внесуваат зелен зеленчук или во недоволни количини, млечните производи се секогаш сакан производ од нивна страна и се одличен извор на калциум и протеини кои се неопходни за здрави коски. Секогаш кога е можно, се препорачува калциумот да се внесува преку храна. Млекото и млечните производи се најдобар извор на калциум а збогатените млека со витамин Д дополнително ги задоволуваат дневните потреби и од овој витамин. Млекото е најдобар извор на калциум затоа што е во форма која лесно ја апсорбира телото. Витаминот Д дополнително ја подобрува ресорпцијата на калциумот и фосфорот од млекото и ја одржува соодветна нивната концентрација во крвта. Со тоа се обезбедува нормално окоснување на коските. Калциумот е посебно важен кај детскиот организам кој интензивно расте во првите години на живот, но и покасно особено во периодот на пубертет”, советува д-р Ставриќ.

Затоа, за целосна снабденост со неопходните витамини и истовремено, за максимална искористеност на функцијата на витамините, протеините, калциумот, и другите неопходни состојки присутни во млечните производи, се препорачуваат млека и јогурти чиј состав е збогатен со витамини и минерали, како што е Битолски јогурт и млеко со 10 витамини и каде изборот е направен според дневните потреби на суштинските витамини клучни за многу процеси во организмот.

 

Зошто не треба да го исфрлиме лебот од нашата исхрана?

 Балансираната исхрана е многу важна за работата на нашиот организам. Многу е важно како се храниме и каков е нашиот животен стил, бидејќи овие два фактори претставуваат дури 90% од причините за болести кои можат да се појават, доколку не се грижиме за нив. Истовремено, во борбата против вишокот килограми правилната исхрана е клучот, а диетата е само средство за да се постигне целта. Недоволното внесување одредени хранливи материи може да доведе до разни видови нарушувања и болести.

Многу често се прават грешки со рестрикции или исфрлање на одредени производи од исхраната, а најчесто прв на „удар“ е лебот.  Но, тоа е погрешно. Добропознатата пирамида на здрава исхрана на Светската здравствена организација која првенствено се користи за планирање на правилната  исхран, ги наведува житарките како едни од најважните хранливи материи за човечкиот организам. Основата на пирамидата се состои од житни култури кои треба да обезбедат 30-45% од дневната енергија. Во втората фаза се зеленчукот со 15-25% и овошјето со 10-15% од дневниот внес. Потоа следуваат млечни производи со 10% внес. Следното ниво е резервирано од храна како месо, јајца, риба, ореви, семиња со 10%. Врвот на пирамидата е претставен со најмалку здрава храна, а тоа се масти, шеќери, слатки со 5% од дневниот внес.

Со цел исхраната да биде правилно избалансирана, потребен е избалансиран однос на макроелементи. Ова значи дека 10-15% од енергијата треба да доаѓа од протеини, околу 60% од јаглехидрати и најмногу 30% од маснотии. А јаглехидратите се токму примарна хранлива материја која е содржана во лебот.  Тие му даваат на телото енергија и претставуваат еден вид „гориво“ потребно за да може организмот да ги извршува секојдневните функции.

Како да го добиете најдоброто од лебот и да направите здрав избор? Бирајте леб направен од интегрални житарки богати со растителни влакна. Проверете ја амбалажата на која се наведени состојките за да бидете сигурни дека е вклучен зборот „цели“ – како во „интегралното пченично“ или „целото зрно“. Во зависност од тоа колку ќе успеете да ги препознаете „добрите“ состојки и да го изберете лебот, тој може да биде одличен извор на цели зрна богати со гореспоменатите хранливи материи. За луѓето со дијабетес, јадењето сложени јаглехидрати, како што е леб од цели зрна, може да помогне во регулирањето на шеќерот во крвта. Според податоците на USDA Nutrition Evidence, јадењето цели зрна е поврзано со намалена инциденца на дијабетес тип 2, како и помала телесна тежина и заштита од кардиоваскуларни болести.

Од лебовите достапни на нашиот пазар, со својот состав особено се истакнуваат „Супер лебовите“ на Жито Лукс. Зошто „супер лебови“? Станува збор за 3 вида леб произведен исклучиво од из’ртено цело зрно, збогатен со состојки кои важат за „супер храна“ како и маслинов зејтин, без додадени шеќери, вештачки бои и конзерванси. Интегралниот леб со супер житарки со из’ртен овес и спелта  е богат извор на квалитетни протеини, растителни влакна, незаситени масни киселини и минерали. Соодветен е за здрав почеток на денот. Интегралниот леб со супер семки од чија и тиква благодарение на чија семето содржи омега 3 масни киселини и антиоксиданси, а семките од тиква се богати со протеини, диететски влакна, минерали и фитостероли. Помага при постигнување балансирана исхрана. Интегралниот леб со супер зрна со хељда и амарант е леб богат со витамини и минерали, феноли, фитостероли, антиоксиданси и незаситени масни киселини кои доаѓаат од хељдата, а во комбинација со амарантот претставува природен извор на висококвалитетни протеини и е одличен избор за здрав и вкусен оброк.

Мајката е срцето и душата во семејството

Мајката е срцето и душата на семејството. Таа вреди милион и повеќе. Таа е суперхерој.

Мајка ми направи многу за мене додека пораснав и продолжува да правам. Но, најважно од сè е внатрешниот глас што внимателно го засадила длабоко во мене. Тој продолжува да шепоти во мојот ум секој ден.

Почна како нејзин глас, но стана мој и сега е моја суперсила.

Таа ме инспирираше со доверба и ми помогна да изградам силно чувство за себе со свои зборови:

Прочитајте го целиот текст на следната страна:

Ја нарекувале ѓавол поради нејзиниот изглед – Еве како изгледа дваесет години подоцна

Како и сите други деца, била и малото девојче Пуѓа Ганатра. Сепак, луѓето од индискиот град Бомбај на неа гледале како да не е од овој свет, односно како да паднала од Марс.

Таа имала црвена коса, многу бледа кожа и пеѓи. Од своето опркужување навистина се издвојувала. На училиште трпела разни навреди, а сите ја вознемирувале поради нејзиниот изглед.

Но, кога пораснала нејзиниот изглед целосно се изменил

Погледнете на следната страна како изгледа денес…