Здрави мини-оброци под 100 калории



Сакате вкусни и здрави мини-оброци кои нема да ја загрозат вашата линија? Погледнете ги нашите предлози за комбинации на храна кои содржат до 100 калории:


 

bademi


Бадеми

Кога ќе добиете „напад“ на глад, запомнете дека можете да изедете до 14 бадеми без да ја надминете границата од 100 калории. Освен тоа, тие се богати со влакна и протеини, кои ќе ве држат сити. Заситени масти: 0.63 g Натриум: 0 mg Холестерол: 0 mg  

 

 

 

 

Интегрални грисиниИнтегрални грисини

За оние кои не се баш љубители на јаткасти оброци, добар предлог е да изедат 6 интегрални грисини. Овој мини оброк исто така содржи под 100 калории (~96) и е добар за оние кои се постојано во движење. Заситени масти: 0.4 g Натриум: 257 mg Холестерол: 0 mg  

 

 

 

peceno jabolkoПечено јаболко

Јаболките се едно од најздравите овошја, а постојат и многу различни начини како тие може да се приготват. Печените јаболка (95 калории) се како десерт, со таа разлика што содржат витамини и влакна. При печењето не ги губат овие вредности. Добра идеја е ги посипете со цимет. Заситени масти: 0 g Натриум: 2 mg Холестерол: 0 mg  

 

 

 

Шејк од боровинкиШејк од боровинки

Шејкот од боровинки (~93 калории) ќе ви обезбеди доволни количини на калциум и антиоксиданти за во текот на денот. Ставете во блендер 1/3 шолја боровинки и 2/3 шолја обезмастен јогурт, а пото а по желба додадете издробен мраз. Заситени масти: 0 g Натриум: 59 mg Холестерол: 2 mg  

 

 

 

Јогурт со сончогледови зрнаЈогурт со сончоглед

Истурете 2 супени лажици сончогледови зрна во една шолја обезмастен јогурт и ќе добиете оброк од само 88 калории. Јогуртот е добар извор на протеини, а доколку внимавате на количеството на сол што го внесувате, ставете непосолени сончогледови зрна. Заситени масти: 0.26 g Натриум: 0 mg Холестерол: 0 mg