Ви паѓа косата? Еве како најлесно да се справите со овој проблем



Губење на косата е чест проблем кај жените. Едвај има дама која барем еднаш во животот не се соочила со овој непријатен проблем.

Косопадот може да се должи на многу нешта – стрес, промена на годишните времиња и така натаму. Ако во моментов вие се борите со прекумерното паѓање на косата, обидете да се справите со проблемот на сосема природен начин и залог на храната.


Всушност сите што треба да направите е да внимавате на некои одредени видови храна. Промената во исхраната може да биде лесен начин да се справите со опаѓањето:

Еве и која храна, гарантира здрава коса и го спречува опаѓањето:


1. Лосос. Лососот е богат со омега-3 масни киселини, кои ја претвораат во една од најдобрата храна која го спречува губењето на косата. Храната која содржи омега-3 масни киселини, не е само добра за вашиот мозок, но исто така и за вашата коса. Друга соодветни храна се: туна, ореви и кељ.

2. Спанаќ. Овој листен зеленчук е полн со витамини, антиоксиданси и минерали кои го прават идеален за спречување на опаѓањето. Спанаќот исто така го помага варењето и ги потхранува очите и коските. Изненадувачки, спанаќот всушност е поздрав, кога е зготвен или направен како сок. Па, обидувајте се да јадете спанаќ на различни начини, не само во салата.

3. Овес. Овесот е идеален за појадок, но освен тоа таа е и една од најмалку познатата храна, која се бори со опаѓањето. Овесот е добар извор на храна на биотин – витамин кој има одлична акција врз косата и здравјето на скалпот. Придобивките од овесот сепак не завршуваат со тоа – тој помага за совладување на апетитот, подобрување на имунолошкиот систем, како и за контролирање на крвниот притисок.

4. Моркови. Портокаловиот зеленчук помага за произведувањето на масла кои го поддржуваат скалпот. Овие масла се особено важни, кога човек има проблем со опаѓањето. Во морковите се содржи витамин А, а неговиот дефицит се поврзува со исчезнување и губењето на косата. Исто така може да се добие здрава доза бета-каротин од слатките компири, манго и тиквата.

5. Леќа. Таа е друг добар извор на есенцијални витамини и минерали кои се од клучно значење за спречување губењето на косата. Ако сте веган или вегетаријанец, консумирајте повеќе леќа и грав. Обидете се исто така со тофу, јогурт или кикиритки.