Што да направите претпладне, за полесно да ослабете



3. Доручкувајте правилно. Здравата ужина може да ви даде енергија и чувство на ситост, што пак ќе го скроти вашиот апетит за штетна храна подоцна во текот на денот. Соодветни идеи за појадок: јајца и пченкарен тост или јогурт со овошје.

4. Исто така пијте го вашиот здрав пијалок. Конзумирајте тврда храна која го засилува вашето чувство на ситост, но хидрирање со чаша вода исто така е многу корисно. Ако ви се пие сок, подобро, додадете во водата парче лимон. На овој начин ќе се создаде овошен вкус – без шеќер и додадени калории.

5. Спортувајте, макар и за кратко. Веќе немате изговор за пропуст на тренинзите утро – дури 10 минути истегнување, јога или трчање на едно место ќе го тонизира вашето тело и ќе го забрза метаболизмот за целиот ден.

6. Изодете го барем еден дел од патот за работа. Истото важи и за луѓето кои се движат со градскиот транспорт. Одењето пеш ќе ви помогне да изгорите неколку калории и ќе влијае добро на вашиот метаболизам.

 

Страни: 1 2