Сакате силен и рамен стомак? Еве ги вистинските вежби



Борд


Започнете со стоење на раце и колена. Свиткајте ги прстите и нозете наназад покренати зад телото. Дишете и погледнете во подот токму меѓу дланките. Бидете сигурни дека вратот и ‘рбетот ви се подредени и има стегање во стомачните мускули. Држете за 30 секунди. За подобри резултати, држете подолго на позицијата. Повторете пет пати, со 15 секунди меѓу повторувања.

Опуштено Релакс


Додека лежите на грб, ставете ги рацете надвор до страните. Чувајте ги нозете испружени еден до друг. Додека издишувате, преклопете ги колената и придвижите ги кон градите. Користете ги колковите, за да извршите притисок врз стомакот, потоа фатете ги рацете зад колковите, за да ги држите на место. Држете ја позата 90 секунди откако дишете длабоко. Откако издишувате, опуштете ги колената и поставете ги рацете на страните на телото. Вежбајте со најмалку 15 секунди меѓу секое повторување.

Страни: 1 2