Како Кели Озборн се избори со вишокот килограми



По неколкугодишни обиди за слабеење на погрешен начин, со брзи диети кои ветуваат чуда, Кели Озборн се задржа на најефикасното решение за долготрајно ослободување од непосакуваните 30 килограми – правилна исхрана и редовна физичка активност.

Трите главни совети од Кели

„Започнете да појадувате, пијте вода наместо газирани пијалаци и секогаш ужинајте и навечер“. Правилната исхрана која подразбира умерени порции и здрава храна е клучен елемент во стратегијата за слабеење на Кели. „Порано јадев чипс, колачиња и пиев газирани сокови цел ден. Морав да започнам да правам подобар избор“ – вели таа и напоменува дека ги избегнува диеталните производи бидејќи не ја заситуваат.

Мени за еден ден

Појадок: Житарки со суво грозје и млеко со ниска масленост или две белки од јајца со сирење со низок процент на масти.

Ручек: Салата со пилешко приготвено на скара.

Вечера: Бургер со мисиркино месо и зеленчуци готвени на пареа.

Кели во секојдневната исхрана вклучува и три мали ужини кои се состојат од исечкана краставица или кисели краставички или јаболко или мала количина салата од спанаќ.

Совети од Кели

Јадете на секои 2-3 часа.
Не пазарувајте намирници кога сте гладни.
Не прескокнувајте оброци.
Пијте 6-8 чаши вода дневно.

Не ги ограничувате премногу калориите затоа што ќе вежбате, а храната ќе ви ја даде потребната енергија.

Како и секој нормален човек, таа признава дека понекогаш „мами“, а најчесто не може да ѝ одолее на пицата. Но, со тој проблем се справува така што калоричниот оброк го консумира претпладне и во остатокот од денот избира поздрави и полесни оброци. „Ако сакам пица, ја јадам за појадок, салата за ручек и овесна каша за вечера“ – вели таа.

Секојдневно таа издвојува 30 минути за кардио вежби, што најчесто подразбира трчање на лента, а потоа продолжува со активност во зависност од расположението – вежби со тегови, пилатес или јога.