Храна, која го контролира апетитот



Кога се обидувате да изгубите тежина, често се ограничувате во количината храна што ја вдишувате и се чувствувате гладни цело време.

Но, резултатот од сличен ритам е минлив. Меѓутоа постои храна која со леснотија ќе ве заситува, без да ве снабдува со непотребни калории.

Конзумирањето на одредени видови храна испраќа одредени сигнали до мозокот и го балансира успешно апетитот. Еве која храна помага во горенаведеното:

Јаболка

Ако изедете едно јаболко половина час пред оброк, водата која се содржи во неа ќе го пополни обемот на стомакот и така ќе земе помалку за време на вистинските оброци.

Авокадо

Половина авокадо во комбинација со ручекот, може да ве натера да се чувствувате сити за целото попладне. А ако го конзумирате на појадок, ќе се чувствувате сити барем три часа потоа.

Тоа се богати со протеини храни кои содржат уште и влакна, антиоксиданси, витамини од групата Б и железо. Најчестата нивна потрошувачка помага исклучиво за контролирање на апетитот. Според истражување на нутриционистите, луѓето кои ја консумираат оваа храна се чувствуваат позадоволни од исхраната.

Супа

Ако прифатите еден сад или чаша супа пред ручек, ќе го намалите вкупниот внес на калории со 20%. Супите заземаат голем обем во стомакот, и имаат помалку калории.

Кисели краставички

Кисели краставички, кисела зелка и другата кисела храна е богата со масни киселини, а според истражувањето тие помагаат за најбрзата конекција помеѓу импулсите од мозокот и цревата. Тие го стимулираат производството на хормони, кои лесно поминуваат низ крвно-мозочната бариера и даваат сигнал на мозокот за ситост. Овој тип ферментирана храна се смета и за пробиотик која помага на варењето.

Чили во прав

Веќе знаете за комплексот капсацин што се содржи во чилито и служи како забрзувач на метаболизмот. Според истражувањата во областа на исхраната, додавањето на слична храна и зачини, ја зголемуваат температурата на храната, и може да доведе до слабеење, и помага за контролирање на апетитот.

Црна чоколада

Кога жестоко сакате да каснете нешто слатко, каснете црна чоколада. Тој помага во намалување на крвниот притисок и го штити срцето и мозокот, и го балансира апетитот за слатките и за солената храна.

Јајца

Почнувајќи го денот со јајца, може да се чувствувате сити до пладне. Јајцата се моќен протеин – 30-39 грама протеини се содржат во јајца во вредност од околу 300 калории. Високата содржина на протеини во појадокот го намалува внесот на калории во текот на денот.

Ореви

Конзумирањето на ореви по појадокот може да го намали апетитот за целиот ден. Тие се богати со здрави незаситени масти, протеини и влакна. Земени заедно трите ги регулираат сиромашните варења и шеќерот во крвта, особено кога се комбинираат со потрошувачката на јаглехидратите во овошјето, овесните снегулки или оризот.

Каша

Житните култури генерално го намалуваат апетитот. Консумацијата на овесна каша (околу 250 калории за порција) и млеко (околу 113 калории за 250 мл) ќе ве засити квалитативно за денот. Уште повеќе, што оваа комбинација го намалува апетитот за готови спакувани десерти.

Вода

Ако нивото на водата во организмот е ниско, тоа може да создаде чувство на глад. Симптомите на гладот ​​се слични со оние на дехидратацијата – намалување на когнитивната функција и лошо расположение. Следниот пат кога ќе почувствувате глад, испијте една голема чаша вода и почекајте 10 минути. Шансите да се чувствувате сити се огромни, а ќе заштедите и многу калории.

Протеин од сурутка

Овој протеин – околу 20% од протеините во млекото – Добро е еднаш на ден да пиете протеин во прав, кој ќе дејствува ударно за балансирање на апетитот.