Диетата на Аткинс



Диетата на Аткинс е попознатa како “кетонскa диета”, бидејќи кај неа се нагласува храна, која е богата со протеини и масти, чиј производ на оксидација се имено кетоните. Основната идеја која е утврдена во оваа диета е да се стопат вишокот на масти така што ќе се ограничат значително калориите и внесот на јагленихидрати. Овој режим на исхрана е широко популарен, бидејќи овозможува конзумирање на некои од т.н.. “Забранета храна” – како на пример стек со сос беарнез, јајца со сланина и друга слична храна.

Една од главните предности на исхраната Аткинс е фактот дека никогаш нема да останете гладни!

Оброците се поделени на еднаков интервал од време во текот на целиот ден, кој ќе го спречи чувството за глад.
Кај овој тип диети, при кој се пресметани калориите и загубата на килограмите е рамката на нормалните – 1 килограм за 7-10 дена.

Што претставува диетата Аткинс

Како што рековме веќе во почетокот, диетата Аткинс е попозната како “кетонски диета”, како главна идеја за редукција на мастите е да се стави тело во процес на “кетозис”. За да се случи тоа сепак, треба да се ограничи нагло внесот на јагленохидрати.

Поради оваа причина, во првите 10-14 дена треба да се намали внесот на јагленохидрати до 20-30 грама на ден, кои треба да си ги набавите од зеленчук и овошје. Во првата фаза на диетата е забранета е конзумацијата на бел ориз, леб, компири, слатки и сите други извори на јаглехидрати. За сметка на тоа, сепак, во тоа време може да си јадете храна богата со протеини и масти – сите видови месо, јајца, кашкавал, сирење, риба и дури мајонез!

Може да се храните колку пати на ден сакате, но под услов да не се прејадувате. Откако ќе помине почетната фаза од 10-14 дена се зголемува внесот на јаглени хидрати, но тоа не значи дека може да консумирате некои од забранетата храна во листата со јаглехидрати.

Може да си дозволите конзумирање на многу повеќе зеленчук и овошје и други јадења, кои се богати со растителни влакна.